wtorek, 19 maja 2015

Ludzie Warsztatu


W naszym nowym cyklu "Ludzie Warsztatu" chcemy przedstawić Wam osoby, które najaktywniej działają w "Warsztacie" i bez których to miejsce nie byłoby takie samo!
Jako pierwszego przedstawiamy pana Romualda Styszyńskiego, prezesa Stowarzyszenia Kreatywni 50+, które jest partnerem naszej Kafejki Międzypokoleniowej i organizuje wyjątkowo dużo wydarzeń dla seniorów, czyli cykliczne spotkania w ramach Klubu Francuskiego i Klubu Historii, a także zajęcia komputerowe dla seniorów i wiele innych.


Jak to się stało, że zaczął Pan działać społecznie?
Przeszedłem na emeryturę i zapisałem się na UTW, gdzie jednak odmówiono mi utworzenia klubów zainteresowań takich jak internetowy, francuski, teatralny. Z tym modelem aktywności senioralnej nie mogłem się pogodzić. Pozostało tylko stworzenie stowarzyszenia na wzór krajów bardziej rozwiniętych cywilizacyjnie.
Moja działalność społeczna nie jest motywowana konkretnymi powodami. Może jedni są szczęśliwi gdy zabierają innym, a drudzy gdy dają potrzebującym? Moją działalność jest zbyt mała i nieważna aby zajmować się nią publicznie.


Jak Pan trafił do "Warsztatu"?
O "Warsztacie" dowiedziałem  się z informacji środowiskowej i Internetu. Formuła Warsztatu mi odpowiada, bo zapewnia swobodę wyboru kierunków aktywności seniorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz