czwartek, 13 sierpnia 2015

Ludzie Warsztatu - część 3

Chcielibyśmy, żebyście dziś poznali panią Danutę Kasprzyk, kolejną osobę, która bardzo aktywnie działa w "Warsztacie" na rzecz naszych gości. Pani Danuta prowadzi od kilku miesięcy Towarzystwo Pastelowe (we wtorki o godz. 10.00), czyli otwarte spotkania podczas których uczestnicy i uczestniczki wspólnie uczą się rysować z wykorzystaniem pasteli.  Pani Danuta zorganizowała już jedną jednodniową plenerową wystawę malarstwa seniorów "Zakątek Artystyczny", a w planach są dwie kolejne (oczywiście zapraszamy też inne grupy wiekowe!). Pierwsza wystawa odbyła się pod hasłem "Portrety ludzi i zwierząt", a planowana na koniec sierpnia będzie miała tytuł "Impresje wakacyjne" (wkrótce napiszemy coś więcej).

Jak trafiła Pani do "Warsztatu" i zaczęła Pani działać społecznie?
Do Warsztatu trafiłam szukając grup konwersacyjnych w językach angielskim i francuskim. Informacje znalazłam w internecie.
8 lat temu prezesowałam społecznie w jednym z pierwszych Uniwersytetów Trzeciego Wieku w Warszawie. Wróciły jednak dawne potrzeby związane z działalnością artystyczną. W swoim czasie skończyłam szkołę o charakterze artystycznym i ciągnęło mnie do bycia w grupie malarskiej i rysunkowej. Warsztat odniósł się bardzo życzliwie do propozycji utworzenia Towarzystwa Pastelowego zajmującego się suchymi technikami malarskimi. Zbieramy się wiec w lokalu udostępnionym przez FISE raz w tygodniu w małej grupie i malujemy, rysujemy oraz organizujemy wystawy plenerowe prac naszych oraz twórców z zaprzyjaźnionych kręgów artystycznych. Wszystkiemu patronuje słoneczna, uśmiechnięta i świetnie z nami współpracująca pani Natalia Grzywalska oraz silna grupa, która tworzy ekipę Warsztatu. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz