środa, 8 kwietnia 2015

Fundacja Mam Balans zaprasza na konsultacje



Fundacja Mam Balans zaprasza na konsultacje społeczne połączoną z prezentacją własnej działalności w "Warsztacie" 13 kwietnia.
Celem statutowym Fundacji Mam Balans jest pomoc Mamom samodzielnie wychowującym dzieci w utrzymaniu równowagi, organizacji życia i samorozwoju.
Konsultacje mają na celu :
1.       Prezentację Fundacji Mam Balans
2.       Dyskusję społeczną zmierzającą do powstania kompleksowego programu warsztatów i zajęć realizowanych przez fundację w kolejnych miesiącach
3.       Zachęcanie osób fizycznych i prawnych do aktywnego wspierania działań fundacji
4.       Przygotowanie mind mapy działań promujących Fundację Mam Balans
Zapraszamy zarówno Mamy, które są na etapie samodzielnego macierzyństwa, osoby zainteresowane poznaniem działalności fundacji i jej wsparciem, przedstawicieli mediów i biznesu.
Plan spotkania :
17.00 dyskusja w mniejszej grupie roboczej Samodzielnych  Mam
17.30 – 17.45 powitanie gości
17.45 – 18.15 prezentacja fundacji
18.15 - 19.00 debata

Organizator : Marta Herman, Prezes Fundacji Mam Balans tel. 725 770 717 marta@mambalans.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz