czwartek, 1 sierpnia 2019

"20/50" Wystawa Aleksandry Borowiec




KOLEJNA WYSTAWA W PRZESTRZENI WARSZTATU:

02.08.2019-17.08.2019 ALEKSANDRA BOROWIEC – „20 / 50”

Napisać  o swoim malarstwie jest niezwykle trudno.. miotana między realizmem, ambicjami, zdaniami „o mnie”, pochlebstwami i skromnością - szczerze mogłabym napisać: „coś tam umiem”... od 20 lat zajęłam się malowaniem na poważnie - czerpiąc z tego dużą satysfakcję jak i pokorę wobec życia i natury.. to pierwszy człon nazwy wystawy - 50 oznacza, że przez  tyle lat malowałam wcześniej dla siebie, rodziny i przyjaciół.. odkąd umiałam utrzymać w ręku kredkę czy ołówek i miałam na czym to rysowałam, malowałam i była to świetna zabawa - nic nie zapowiadało, że w rozkwicie mojej pasji ukończę podyplomowe studia malarskie na UMSC w Lublinie - dało mi to ogrom satysfakcji jak i było potwierdzeniem tego „coś tam umiem”.. moja Mentorka Teresa  Chomik-Kazarian opisała moje malarstwo jako „projekcje zatrzymanego w czasie kadru”.. to podobnie jak z fotografią - do większości z moich obrazów nie domalowałabym już nic - nawet, jeśli nie są idealne to mają swój koloryt, kształt i treść..
ta pasja do malowania przekształciła się w Stowarzyszenie „Pasja”, które współtworzyłam z moimi Przyjaciółmi, i którego jestem Prezeską od wielu lat..
zapraszam Więc Wszystkich serdecznie na moją kolejną wystawę pt. „20/50” - są na niej obrazy w znakomitej większości nowe (z ostatnich dwóch lat), wiele malowałam na tę konkretną wystawę - mam nadzieje, że spodobają się Wam Wszystkim, którzy odwiedzicie Galerię „Warsztat warszawski”..
będę zaszczycona jeśli moje obrazy przemówią do Was tak, jak ja je czuję..  jeśli zabierzecie ich cząstkę do siebie z przekonaniem, że „coś w tym jest”...

Aleksandra Borowiec




                                                                                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz