środa, 31 października 2018

Akademii Liderów 60 + II edycja - zaczynamy!


Szanowni Państwo!



Wystartowaliśmy z kolejną edycją Akademii Liderów 60 + II edycja! Zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie wszystkie młode duchem seniorki i seniorów. Już czas zrealizować swój pomysł na działanie społeczne!
Pod opieką naszych doświadczonych trenerów 30 osób nauczy się jak przygotować i przeprowadzić własny projekt społeczny, jak być liderką/liderem w grupie i gdzie szukać wsparcia dla realizacji swoich pomysłów. Projekty uczestników i uczestniczek Akademii, przygotowane podczas szkolenia, wezmą udział w konkursie, w którym nagrodami będzie sfinansowanie co najmniej 10 Państwa projektów kwotą do wysokości 3000 zł! (nie są to nagrody finansowe, tylko rzeczowe – FISE kupi materiały i usługi potrzebne do zrealizowania Państwa projektów. Nagrody nie będzie można przeznaczyć na wynagrodzenie autorki /autora projektu).
Przez czas realizacji projektów będą Państwa wspierać doświadczeni mentorzy, którzy pomogą pokonać trudności i będą służyć radą przy podejmowaniu decyzji.

Spotkanie inauguracyjne:
16.11.2018 r. W godz. 10.00-14.00
Miejsce: Warsztat Warszawski, pl. Konstytucji 4, I pięro 

Terminy spotkań szkoleniowych dla I grupy: 26.-30.11, 3-5.12 oraz 12-13.12.2018r. W godz. 9.30-13.30 (11 dni po 4h, łącznie 44h)

Uwaga: aby ukończyć kurs i móc starać się o dofinansowanie mikro-projektów, należy wziąć udział w całym cyklu szkoleniowym!

Liczba osób w grupie: 15
Miejsce: Warsztat Warszawski, pl. Konstytucji 4, I piętro
Udział w szkoleniu jest bezpłatny, zapewniamy materiały szkoleniowe oraz poczęstunek w trakcie szkolenia.
Jeśli masz powyżej 60 lat i chciałabyś/chciałbyś wziąć udział w projekcie, wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny pod poniższym adresem:


Jeśli masz pytania lub wolałabyś/wolałbyś wypełnić formularz w wersji papierowej, napisz do nas na adres: Pamela Leończyk pleonczyk@fise.org.pl lub zadzwoń pod nr 22 62 201 91.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Państwa projekty będą oceniane przez komisję, która wybierze najciekawsze z nich. W pierwszej kolejności rozpatrzymy pomysły na projekt tych osób, które zgłoszą się wraz z wybranym wcześniej partnerem (np. dom sąsiedzki, biblioteka, organizacja pozarządowa lub inne miejsce, w którym będziecie Państwo realizować swój projekt).  

Rekrutacja trwa do  20.11.2018 r
W dniu 23.11.2018 r. otrzymają Państwo informację, kto zakwalifikował się na szkolenie przygotowujące do realizacji projektów. 
Czas na  realizację Państwa projektów: koniec października 2019.

REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU

Organizatorem projektu „Akademia Liderów 60+ II edycja”  jest Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych we współpracy z Biurem Pomocy i Projektów Społecznych i Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu miasta st. Warszawy.
Projekt „Akademia Liderów 60+ II edycja” jest finansowany ze środków Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy.









2 komentarze:

  1. Brawo! Znakomity pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinniście podać przykładowy lub już zrealizowany pomysł na działanie społeczne w ramach Akademii Liderów 60+.

    OdpowiedzUsuń