Wystartowaliśmy z kolejną edycją Akademii Liderów 60 + II edycja! Zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie wszystkie młode duchem seniorki i seniorów. Już czas zrealizować swój pomysł na działanie społeczne!
Pod opieką naszych doświadczonych
trenerów 30 osób nauczy się jak przygotować i przeprowadzić własny projekt
społeczny, jak być liderką/liderem w grupie i gdzie szukać wsparcia dla
realizacji swoich pomysłów. Projekty uczestników i uczestniczek Akademii,
przygotowane podczas szkolenia, wezmą udział w konkursie, w którym nagrodami
będzie sfinansowanie co najmniej 10 Państwa projektów kwotą do wysokości 3000
zł! (nie są to nagrody finansowe, tylko rzeczowe – FISE kupi materiały i usługi
potrzebne do zrealizowania Państwa projektów. Nagrody nie będzie można
przeznaczyć na wynagrodzenie autorki /autora projektu).
Przez czas realizacji projektów będą
Państwa wspierać doświadczeni mentorzy, którzy pomogą pokonać trudności i będą
służyć radą przy podejmowaniu decyzji.
Spotkanie inauguracyjne:
16.11.2018 r. W godz. 10.00-14.00
Miejsce: Warsztat Warszawski, pl.
Konstytucji 4, I pięro
Terminy
spotkań szkoleniowych dla I grupy: 26.-30.11, 3-5.12 oraz 12-13.12.2018r. W godz.
9.30-13.30 (11
dni po 4h, łącznie 44h)
Uwaga: aby ukończyć kurs i móc starać
się o dofinansowanie mikro-projektów, należy wziąć udział w całym cyklu
szkoleniowym!
Liczba osób w grupie: 15
Miejsce: Warsztat Warszawski, pl.
Konstytucji 4, I piętro
Udział w szkoleniu jest bezpłatny,
zapewniamy materiały szkoleniowe oraz poczęstunek w trakcie szkolenia.
Jeśli
masz powyżej 60 lat i chciałabyś/chciałbyś wziąć udział w projekcie, wypełnij
formularz zgłoszeniowy dostępny pod poniższym adresem:
Jeśli masz pytania lub
wolałabyś/wolałbyś wypełnić formularz w wersji papierowej, napisz do nas na
adres: Pamela Leończyk pleonczyk@fise.org.pl
lub zadzwoń pod nr 22 62 201 91.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Państwa projekty będą oceniane przez
komisję, która wybierze najciekawsze z nich. W pierwszej kolejności rozpatrzymy
pomysły na projekt tych osób, które zgłoszą się wraz z wybranym wcześniej
partnerem (np. dom sąsiedzki, biblioteka, organizacja pozarządowa lub inne
miejsce, w którym będziecie Państwo realizować swój projekt).
Rekrutacja
trwa do 20.11.2018 r
W dniu 23.11.2018 r. otrzymają Państwo
informację, kto zakwalifikował się na szkolenie przygotowujące do realizacji projektów.
Organizatorem projektu „Akademia
Liderów 60+ II edycja” jest Fundacja
Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych we współpracy z Biurem Pomocy i Projektów
Społecznych i Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu miasta st. Warszawy.
Projekt „Akademia Liderów 60+ II
edycja” jest finansowany ze środków Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy.
Brawo! Znakomity pomysł!
OdpowiedzUsuńPowinniście podać przykładowy lub już zrealizowany pomysł na działanie społeczne w ramach Akademii Liderów 60+.
OdpowiedzUsuń